HTML

pogózó plázacicák értekezései

Ez egy dadaizmuson alapuló összevisszaság, amelyben boncolgatjuk az élet különböző területeit, véleményt alkotunk, boncolgatunk, és kritizálunk mindent ami él vagy halott a Földön. Megismerkedhetnek az anime világ rejtelmeivel, és Venezia különleges látnivalóival, és a fitness világ hibáival:) Mert mi Mi vagyunk! "egy tipikus Korlátlan felelősségű zártkörű részzubbony társaság" írta: tudod te azt

Friss topikok

Linkblog

2010.02.18. 20:32 pogózó plázacica

Béres vs Rubint

19 éves koromra ráuntam az engem ellepő zsírpárnákra. (ez már tavaly kezdődött, ne tévesszen meg senkit most februárban lettem 20:)) Úgy döntöttem véget vetek neki, és segítségül hívom kicsíny hazánk nagy fitness guruinak videóit. Több zsírégető- erősítőprogramot is kipróbáltam, de most kettőt szeretnék ebből kiemelni. ez a kettő a Béres Alexandra - 200% alakformáló programja és Rubint Réka Napi 20 perc magadért- je... hm... hol is kezdjem...

Alexandra alapvetően szimpatikus volt, bár kicsit furcsáltam, hogy az ún. "segítői" gyerekek, amikor valószínűleg a célcsoport érett nőkből állna, mint fogyni kívánó 12 évesekből akiknek minden vágyuk a feszes test, bár ki tudja... a feltevésemet azonban arra alapozom, hogy ahogyan azt a dvd borítóján is látni lehet a program + 15 perc "ráadást" azaz ahogy ők már a vidin fogalmaztak "sokkolást" is tartalmaz HALADÓK számára... ez alapján nem is gondolnám, hogy mondjuk egy háziasszony aki túl van két szülésen egy olyan habtestre vágyna mint mondjuk a dvdn látható 10 év körüli kislányé. Ha már vannak hátulugrálók szívesebben látnék kidolgozottabb testű "példaképeket" torna közben. Jah és Endre... (vagy hogy hívják lehet hogy amúgy Ödön XD de én erre a névre emlékszem... nah ő egy érdekes figura, mint a team egyetlen férfi tagja... olyan szélesen és amolyan "tompikás" beütéssel vigyorog ott, hgy akár szívárványba is lehetne öltöztetni (ha értik, hogy mire célzok... :D) Azonban egy szavam sem lehet Béres Alexandra korrekt és bár a gyakorlatai igen izzasztóak - és hatékonyak is- egy pillanatra meg nem állt, nem úgy mint az úgymond "riválisa" Rubint Réka... ennek a nőnek a gyakorlatok célszerű összeállításához való képessége mellett még valami olyasmivel is megáldotta a sors, ami igen hasznos egy könyörtelen testszépítő program elvégzéséhez szükséges - úgy fel tudta húzni az agyam alig fél perc alatt, hogy - bár elvileg nem állt szándékomban - már csak azért is el akartam végezni a bicepsz programját, hogy miután kigyúrtam magam legyen erőm nagyon +verni!:D (Persze ez csak vicc még mielőtt valaki jogi útra terelné e kijelentésem) Kezdjük ott hogy amikor meghallom ezt a "hűűűűűűhaaa" dolgot a szájából felmegy az agyvizem... :@ ne degradáljon már le annyira, hogy azt gondolja rólam, hogy elhiszem, hogy ez a 20 perc hasizom az ő kockái alatt is érezhető.. ennyire senki sem szánalmas... és ha már itt tartunk ezek a Ghandit idéző szívhez szóló beszédei arról, hogy ő majd segít nekem lefogyni... hát LOL! XD Van egy rész a hasizom szekcióban (amit a borítón lévő mozdulat illusztrál<----) amikor megszólal, hogy úgy fordítsam előre a könyököm mintha meg akarnék ütni valakit... ez kb 17 perc után következik be, és akkor ez a "mintha" már nem is annyira mintha... én konkrétan szeretném ŐT megütni... nem kicsit... nagyon... XD Nekem ne magyarázza azt, hogy ott van velem és "segít"... segít... mégis hogy? egyszer sem vettem észre, hogy popsi program alatt mellém toppant volna,hogy emelgesse a lábam... pedig nem tiltakoztam volna... (tudom ez csak szőrszálhasogatás, ne nézzen senki hülyének de ez... nah mind1). Arró nem beszélve, hogy miért higgyem el, hogy ezt meg lehet csinálni, ha még ő is 5 perc után megáll magyarázni a kamerába? Azt hiszi, hogy csak azért mert néhány videója, étrendje meg különben is ilyen jól néz ki neki már nem kell végigcsinálnia? XD (IRÓNIA 4EVER! XD) Komolyra fordítva a szót ugyanez Béres Alexandráról is elmondható mégsem láttam tőle még csak hasonlót sem egyáltalán... nem stílusos... egy lusta fitnesslady... ez az év vicce! Jah és, hogy Hamvai PG ről is szóljak... nah az vm nevettséges, amit ezek művelnek... Nem tudom eldönteni, Réka hogy most szimplán nyalja a ennek a hájpacninak a seggét, vagy engem és szerencsétlen sorstársaimat próbálja meggyőzni arról, hogy ezt a végtelen, és értelmetlen "muzsikát" valaki joggal illeti a ZENÉNEK!... bár... ízlések és pofonok... meglettem volna nélküle...

El jutottam odaáig,hogy már csak egy kisebb zsírréteg aggaszt a hasamon... a többi már LOST! :D XD  így úgy döntöttem letesztelem Czanik Balázs hasburningjét ... majd írom a tapasztalatokat :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tudodteazt.blog.hu/api/trackback/id/tr451771557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása