HTML

pogózó plázacicák értekezései

Ez egy dadaizmuson alapuló összevisszaság, amelyben boncolgatjuk az élet különböző területeit, véleményt alkotunk, boncolgatunk, és kritizálunk mindent ami él vagy halott a Földön. Megismerkedhetnek az anime világ rejtelmeivel, és Venezia különleges látnivalóival, és a fitness világ hibáival:) Mert mi Mi vagyunk! "egy tipikus Korlátlan felelősségű zártkörű részzubbony társaság" írta: tudod te azt

Friss topikok

Linkblog

2010.03.02. 20:28 pogózó plázacica

AVATAR

Az Avatar című filmről mostanság hallani jót is rosszat is és ha már van lehetőségem elmondanám én is a véleményem:)

Természetesen nem vagyok vak, láttam én is a sok hasonlóságot "koppintást" a történetben (pl love story- pocahontas, repülés- Dinotópia stb.) de mind ezek ellenére azt kell mondjam, hogy összességében nekem: NAGYON NAGYON NAGYON TETSZETT! :D mindenkinek csak ajánlani tudom! Persze beszéltem olyannal is, aki kifogásolta a számítógépes technikát, és az ilyesmi eddig nekem sem volt ínyemre, de rájöttem hogy effekt és effekt között is van különbség, hiszen hogy jön mondjuk egy Hallmark produkció ehhez?! Aki látott már egyet is tudja hogy miről beszélek, ott megjelenik egy sárkány és épphogy szét nem folyik a képernyőn, de ez... ez nagyon szépen ki lett dolgozva:) Aki teheti nézze meg Imax 3D be, bár igaz mostmár nem sokáig teheti, mert a forgalmazó azt hiszem talán két héten belül megszünteti a vetítését...  kár ... de semmi pánik mert lesz 2. és talán 3. része is. Jah és amíg el nem felejtem az " I see you" című szám.. :D ha nem ezerszer hallgattam meg akkor egyszer sem:D

Persze mint mondtam ez az én saját véleményem, rengetegen vannak akik támadják az egészet, de ha te, aki ezt olvasod szeretnél belemélyedni esetleg a filmbeli na'vi nyelv megtanulásába katt ide és jó szórakozást:D :   http://www.learnnavi.org/

http://forum.learnnavi.org/magyarul-%28hungarian%29/25/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tudodteazt.blog.hu/api/trackback/id/tr91803929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása