HTML

pogózó plázacicák értekezései

Ez egy dadaizmuson alapuló összevisszaság, amelyben boncolgatjuk az élet különböző területeit, véleményt alkotunk, boncolgatunk, és kritizálunk mindent ami él vagy halott a Földön. Megismerkedhetnek az anime világ rejtelmeivel, és Venezia különleges látnivalóival, és a fitness világ hibáival:) Mert mi Mi vagyunk! "egy tipikus Korlátlan felelősségű zártkörű részzubbony társaság" írta: tudod te azt

Friss topikok

Linkblog

2010.03.13. 20:08 pogózó plázacica

Hupikék Törpikék

Ezúttal egy igen komolytalan oldalamról mutatkozok be:) A mindenki által ismert, és szeretett - ahogy a cím is mutatja - Hupikék törpikék lesz mai témám:) Azonban még mielőtt nem is tudom mit gondolnátok rólam, hogy így 20 évesen nincs jobb témám ennél, először is elmondom, hogy is jutott eszembe...

A sulinkban szokás, hogy a diáknapra a tanáraink kitalálják, mivel szórakoztassa őket a diákság, és az idei "produkció" pedig az lett, hogy minden osztály választ egy filmet, és azzal kapcsolatos feladatokkal foglalja le a többieket, (kvíz, verseny ilyesmi) plussz, hogy külsőre is "élvezhető" legyen a film hangulata szerint rendezzék be a termüket. Az osztály első választása (leginkább az osztályfőnök nyomására) a Hupikék Törpikékre esett, aztán a horror filmes ötletek ellen indított sikeres törekvéseim hatására végül a CSI nál döntöttünk:) Azonban én időközben leragadtam itt...

Ahogy a legtöbb ember egészen idáig én sem tudtam, hogy tulajdonképpen honnan ered ez a hatalmas népszerűségnek örvendő mese. Azért, hogy ezt a csorbát kissé kiköszörüljük együtt (én leírom te elolvasod módon:)) íme a leglényegesebb infók a témával kapcsolatban:

A Hupikék törpikék (Les Schtroumpfs franciául) kitalált apró, kék, manószerű lények, az azonos című képregény- és rajzfilmsorozatok szereplői, akik Peyobelgaképregényszerző (Pierre Culliford) képzeletében születtek. Egy törp magassága két és fél almányi. A képregénysorozat jelenleg 23 kötetből áll, amelyek közül az első 16 utániak, Peyo 1992-es halálát követően már az ő hozzájárulása nélkül jelentek meg.

forrás: Wikipédia

Am akit érdekel annak érdekes történet lehet a mese születése, de engem jobban foglalkoztatnak olyan kézen fekvő dolgok mint pl, hogy miért csak 1 lány van a faluban? (illetve 2, ott van Törpillán kívül Törpiri is, de csak az 5. évadtól) Az egy dolog, hogy ez Törpillát egyáltalán nem zavarja, engem sem zavarna szeretem ha többségben vannak a fiúk (talán megállapíthatjuk, hogy ez majdnem mindenkire igaz) de hogy a "fiúkban" sem merül fel a gondolat... ez kínos... pedig a történet szerint csak az ún. Törpifjoncok gyerekek a többi azért már akárhogy is nézzük gondolkodhatna a dolgon. Ami még súlyosbítja a helyzetet, hogy amint kissé utánaolvasgattam még az is kiderült, hogy Törpilla is Hókuszpók teremtménye. Lehetséges, hogy ezen már más is elgondolkodott, és ezt azokból bátorkodom feltételezni, hogy egy - két rész erejéig foglalkoztak is ezzel a témával (Kerti törp szerelmes - vagy szerelembe esik nem is tudom már pedig mostanság láttam). Ha a nők igen csekély létszámát tekintjük a törpök társadalma igen patriarchális de ahhoz képest Törpillának van szava a faluban, és ahogy észrevettem (okoska törekvései ellenére) ő áll a legközelebb Törpapához, a legbölcsebb törphöz. Elképzelhető, hogy titokban az ő helyére pályázik és alig várja, hogy az öreg kimuljon?:D Apropó "kimulás"... nem lehet, hogy Törpilla női elődjei vagy vetélytársai is az ő kezei által pusztultak el?:D:D He- he:D... de tényleg furcsa, mint az is, hogy Törppicur kedves szüleiről nem tudunk semmit... hol egyik törp hol egy másik vigyáz rá, de hogy kerül egy törpbaba Aprajafalvára csak úgy a semmiből?:D róla még a Wikipédia sem mert írni semmit... :)

Nah mindegy ez a sok hülyeség akkor jutott eszembe amikor... eláruljam mikor? :D nahjó! elmondom:D Már nem tudom mikor, de nem is baj, mert mindenki emlékszik rá, hogy a Sparban egy bizonyos összeg után a vásárlókhoz vágtak egy törpöt. Hát az történt hogy nekem ezek a pici figurák nagyon megtetszettek, és úgy döntöttem építek nekik egy Apraja falva makettet :D Lehet hülyének nézni, de nagyon szeretem az ilyen ici - pici dolgokat, kiskoromban a Polly Pocket nevű játékokra is nagyon rá voltam kattanva. :D Néhány törp még hiányzik ugyan, de egyenlőre tudok gazdálkodni azzal amim van. A focis törpnek pl már kész is a focikapuja, a favágósnak a farakása és a rönkje és így tovább inkább megmutatom.

Úgy döntöttem innentől fogva minden bejegyzésemhez felteszek majd egy képet, amiben megmutatom hogy haladok, vagy hogy mit műveltem aznap:D remélem örültük. Mára ennyi és köszi a türelmeteket:D puszi:D:D:D:D

by: Riencse

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tudodteazt.blog.hu/api/trackback/id/tr581837446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása